Известие

Collapse
No announcement yet.

Тарся помощ - проблем с ксенона

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тарся помощ - проблем с ксенона

    Здравейте на всички алфисти!!!Проблема ми е следния-сложил съм ксенони на дългите и на късите светлини,дотук добре.Като карам нощем и светна дългите след като ги прищракам (било и на светкавица) много често ми гасне единия ксенон на късите светлини и става много кофти когато си със скорост!Питам как мога да премахна това проблемче с гасненето на единия от фаровете на късите светлини при превключване от дълги на къси?Колата е Алфа Ромео 156 SW 2.0 2001г
    Last edited by cuoresportivo; d.m.y г., 17:30.
    Alfa Romeo 156 SW 2.0 TS-155.hp
    Аlfa Romeo 33 1.7 i.e

  • #2
    Знам че при фиатките от рода браво, брава и мареа, като минеш от къси на дълги и тоците минавали по друга верига, и понеже стандартните крушки имат друга латентност и това не ги бърка, но ксенона куца, особенно ако е от куция......слагаше се някакво реле някъде, но изобко не мога да ти кажа къде, щото по жичкаджиискво съм мноо куц......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      И аз го имах този проблем. Сложих реленца и кондензатор и заспа.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Къде сложи реленцата и какви са по точно тези реленца и какви са кондензаторите даи ми малко пояснение!
        Alfa Romeo 156 SW 2.0 TS-155.hp
        Аlfa Romeo 33 1.7 i.e

        Comment


        • #5
          ако може и някаква схема!
          Alfa Romeo 156 SW 2.0 TS-155.hp
          Аlfa Romeo 33 1.7 i.e

          Comment


          • #6
            Кондензаторите мисля бяха 4700 mF, но не си помням точно. Може и 20 000 да съм сложил. Но по-вероятно е 4700. Иначе обикновени автомобилни реленца на 12 волта. Има ги навсякъде. За вскеи баласт по едно. На управлението му се върже сигнала от таблот което дефакто се явява захранването на крушката, а на другата част захранване директно от акомулатора и паралелно на него кондензатор. Така дори да има лек спад при цъкването на реленцето кондензатора ще компенсира това. От как сложих тия неща фаровете не премигват и за миг. Иначе на 2 пъти преди това шях да се пребия и то все по завои когато ми трябват дълги зъквам и късите и двата гаснеят, дългите самички нищо не светят.. познай.
            Last edited by oem; d.m.y г., 20:17.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Мерси много искам да попитам за едно пояснение само кондензатора на колко волте е? 12 или 25 или 35?
              Alfa Romeo 156 SW 2.0 TS-155.hp
              Аlfa Romeo 33 1.7 i.e

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от cuoresportivo Покажи съобщение
                Мерси много искам да попитам за едно пояснение само кондензатора на колко волте е? 12 или 25 или 35?
                Не се бърка. Стига да не е по-малко от 16. То 12 няма. Моите са на 24 волта понеже нямаше на 16. Малко по-ксъпи са, но и са по-издържливи.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Ако някои знае нещо друго което може да помогне нека сподели! Никои не се е родил научен
                  Alfa Romeo 156 SW 2.0 TS-155.hp
                  Аlfa Romeo 33 1.7 i.e

                  Comment

                  Working...
                  X